Sinds de twee eigenaren in 1998 het initiatief namen om een moderne, klantgerichte beheersorganisatie op te richten, zijn we vele succesvolle jaren verder.
We zijn flink gegroeid, maar één ding is onveranderd: de oprichters zijn nog steeds dagelijks betrokken bij de werkzaamheden en zijn eigenaar van het bedrijf!
Dat doen we vanuit ons moderne pand in het centraal gelegen Scherpenzeel (Gld).
24 uur per dag staan we met een team van 20 enthousiaste, deskundige medewerkers klaar voor uw VvE.
Daarnaast werken we met een pool van goed opgeleide freelancers.
U kunt op hen rekenen als het gaat om het bijwonen en notuleren van de vergadering van eigenaars.
Desgewenst kunnen ze ook de vergadering voor u voorzitten.

Als VvE-bestuurder wilt u niet voor onaangename verrassingen komen te staan, en al helemaal niet als het om de financiën gaat.
Daarom is ons tarief all-in. Een extra zekerheid.
Welke beheertaak u ook voor ons in petto heeft; wij voeren hem uit.
Precies zoals ú dat wilt.
Onze jarenlange ervaring staat daarvoor garant.
Alle informatie daarover vindt u in onze algemene leveringsvoorwaarden, die wij u op verzoek graag toesturen.
Natuurlijk mag u van ons verwachten dat we u op een efficiënte, onafhankelijke manier adviseren.
Mét de nodige discretie.
En dat tegen zo laag mogelijke kosten.
Moeten taken of werkzaamheden worden uitbesteed?
Dan zoeken wij naar goede, betrouwbare onderaannemers of leveranciers, bij voorkeur in uw eigen woonplaats of regio.
Dat is vertrouwd – en vaak ook voordelig.

Wederzijds vertrouwen is de basis voor een goede samenwerking.
U geeft het beheer van uw waardevolle vastgoed immers in goed vertrouwen uit handen.
Het is onze taak om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, zodat we uw vertrouwen waard zijn.
We nemen het bestuur en de individuele eigenaren alle werkzaamheden uit handen.
Ook als er geen eigenaren zijn die een bestuursfunctie willen bekleden, blijft de continuïteit binnen uw VvE gewaarborgd.
Dat is een zorg minder!